zahada s AD7177-2 ADC

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Září 13 14:55:07 CEST 2023

>vidim, ze student je dalsi z tych, ktori posudzuju dolezitost projektu podla velkosti vykresu.
ale jo, mne to take misty trha oci, ale mel jsem dost prace, aby to alespon funkcne bylo trochu ok,  na umelecky dojem nezbyla energie...:-)

treba - komunikacni cast s USB a USB-C je galv. oddelena...  i na dps je to pekne oddeleno, se solidni izolacni mezerou.. akorat pak kdyz nam nejak nefungovalo to USB-C, koukam na tu DPS
a pres tu mezeru na spodní vrstve vede jeden drat... od MCU k reset pinu USB-C svabu.... vubec mu to neprislo divne    je spis programator nez hw vyvojar no...

>Tie 3D cievky ma celkom zaujali :-)
tam je naproti me sedici kolega, pry je to odtud:
https://en.wikipedia.org/wiki/Spacecraft_Magnetic_Test_Facility

dodal i nejaky clanek:
https://ntrs.nasa.gov/api/citations/20050203733/downloads/20050203733.pdf

v.

> Od: "balu" <balu na k-net.fr>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 13.09.2023 14:12
> Předmět: Re: zahada s AD7177-2 ADC

vidim, ze student je dalsi z tych, ktori posudzuju dolezitost projektu podla velkosti vykresu. A naopak, ak nakreslim schemu na format A0 projekt musi byt velmi dolezity :-))
Mimochodom dalo by sa povedat par slov k tomuto experimentalnemu zariadeniu https://maglab.fel.cvut.cz/wp-content/uploads/2019/10/IMG_1822-1024x768.jpg <https://maglab.fel.cvut.cz/wp-content/uploads/2019/10/IMG_1822-1024x768.jpg> ?
Tie 3D cievky ma celkom zaujali :-)
b.

On 12/09/2023 17:12, Vojtěch Petrucha wrote:dík za odpověď,
asi jsem to špatně napsal, ale myslím že tohle zapojení splňuje
i reference je opřena o AVss tedy absolutně o -2.5V.  tedy je zcela v rozsahu AVss.. AVdd1   (obojí span 5V), stejně jako rozsahy na vstupech jsou absolutně ok.
dal jsem schema v pdf (nanestesti ted studentem dost nekvalitne vyexportovane ) na konec stránky https://maglab.fel.cvut.cz/gallery/ <https://maglab.fel.cvut.cz/gallery/>
dle studentových měření to funguje v rozsahu +-8V... když upraví gain registr (zmenší hodnotu v něm)..
v.

 > Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk> <konfera na efton.sk>
 > Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz> <hw-list na list.hw.cz>
 > Datum: 12.09.2023 14:26
 > Předmět: Re: zahada s AD7177-2 ADC
 >
> máme Avss -2,5 V, AVDD1 2.5V

 z tabulky PIN CONFIGURATION AND FUNCTION DESCRIPTIONS:
 REF? can span from AVSS to AVDD1 ? 1 V
 REF+ can span from AVSS + 1 V to AVDD1
 (inak je to aj v tabulke parametrov pod EXTERNAL REFERENCE INPUTS ako
 Absolute Voltage Limits; nespomina sa tam sice to -1V a +1V ale to
 viacmenej vyplyva z pozadovaneho min.1V diferencialneho napatia).

 Inaksie povedane, referencia nie je bipolarna, a ak REF+ date oproti zemi
 vyssie ako AVDD1 tak to jednoducho nebude fungovat.

 Niektori diabli su zdokumentovani... ;-)

 wek