Re: K životnosti Litiových akumulátorů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 11 21:05:49 CEST 2023

Protože mě baterky zajímají, tak bych ty grafy rád pochopil.
Ale nechápu.
Obrázek za všechna slova platí, pokud je pozorovateli jasné, co ten
obrázek vlastně ukazuje.
A tady to opravdu u mě neplatí.
Což samozřejmě může být tím (a asi i je), že jsem natvrdlý.

Nevím například, co zde znamená SOC. Je-li v grafu SOC 50% tak to
znamená nabití na 50%,
nebo nabití o 50% (tedy třeba z 10 na 60%).
A u toho stárnutí mají tabulku a pod tím graf, ale navzájem si to
neodpovídá.

Možná by to chtělo primární  zdroj, nejen nějaký výcuc, který je jasný
jen těm, co četli i zbytek.

PL