Re: Ještě MikroTik

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Září 11 09:58:41 CEST 2023

Mimo mísu... Mikrotik umí spoustu věcí, ale jeho nastavování, konfigurace
je  někdy docela náročná, řekl bych nelogická až chaotická. Hlavně
pokročilejší věci. Ta filozofie je jiná. Mě hodně vytrestaly různé updaty,
ve kterých byly chyby. Divné chování atd.. Člověk v tom pak leží večery.
Už jsem Mikrotik pohřbil, nemám tolik času se tomu věnovat.
Různě na fórech vždycky čtu jak tam s tím lidi (laici) bojují.
Jestli to s M myslíte vážně, nezbyde vám, než se tomu věnovat a zkoušet,
testovat. Jestli to má být nějaká krabice zapomenutá na dalších pár let pod
stolem a nic víc, tak si
to nechte od někoho udělat, ušetříte spoustu času a nervů.