Re: Na znalce sítí

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Září 9 10:06:45 CEST 2023

Overte pripadne MTU napr. Cez ping s nastavenim velkosti paketu a zakazom
fragmentacie. Ak to ide cez niektore modemy/routre, tak default MTU 1500
moze byt vela a nieco po ceste packety fragmentuje.
Na zariadeniach je potom nutne nastavit MTU mensie, podla toho, aky
najvacsi packet preide.

Dodo

Dňa pi 8. 9. 2023, 10:28 Martin Záruba <swz na volny.cz> napísal(a):