<stdbool.h>/C23 bool/true/false; was: goto considered harmful; was: ceckovy kviz 2 (hardcore)

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Září 8 14:03:43 CEST 2023

Když je zavedené, že true > false, tak se dají dělat některé logické operce
jako implikace (A → B) pomocí relačních operátorů (A <= B).

Aleš Procháska