<stdbool.h>/C23 bool/true/false; was: goto considered harmful; was: ceckovy kviz 2 (hardcore)

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Září 8 13:00:22 CEST 2023

Jeste jsem nad tim dumal a rikam si, proc je true dano jako 1? Jedine,
co me napada, je kvuli porovnani, ale kdo by to delal?

Ziju v tom, ze ve drevnich dobach se definovalo FALSE 0 a TRUE !FALSE
(nebo 1!=0 a 1==1) a pak se na vyhodnocovani pouzivaly jen 'kratke' ify
a boolovska logika, proto mit TRUE definovano jako 1 neni vlastne k nicemu.

tj. kdo pise if( result == true ) vs if( result )?

J.