Re: Na znalce sítí

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Září 8 10:55:57 CEST 2023

Dík, myslel jsem si to. Jen se mi tam nechce jet, je to kousek od
Ostravy a já jsem z Prahy. Zvlášť když to funguje, jen to dusilo server.
Já nakonec udělal na MikroTiku pravidlo, že když přijde ze stejné IP SYN
10x za sebou znovu, pakety se 2 minuty zahazují. Ale asi to není správné
řešení i když to ulevilo sereru.

Co mohou mít nastavené blbě?

Martin Záruba