ceckovy kviz 2 (hardcore)

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Čtvrtek Září 7 17:40:46 CEST 2023

Což myslím není v úplném rozporu. Třeba když musím sám parsovat soubor v atypickém formátu, tak si ho prostě celý načtu do paměti, giga sem, giga tam, jednou jedinkrát testuju jestli nedošlo k chybě čtení, překóduju z bůhvíčeho do UTF32 a prolezu znaje již jeho skutečnou délku po dekódování. Před lety by se to četlo po kouskách, dekódovalo postupně, každou chvíli bych ošetřoval možnost chyby čtení souboru a jestli náhodou CR LF není až v dalším bloku který načtu za chvíli a byla by tam vůbec spousta úkonů, které teď nejsou nutné. A v ušetřeném čase můžu naprogramovat něco dalšího.

Aleš Procháska