ceckovy kviz 2 (hardcore)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 7 14:10:49 CEST 2023

A věříte, že zrovna tohle mi připadá docela dobré?
Zvlášť u programátorů, hodně vzdálených od hardware.

Pokud v nějakém jiném jazyku můžu napsat "polea=poleb", tak to zdánlivě
vypadá
jako nějaké přiřazení, kde o nic nejde. Klidně to udělám v cyklu 1000x.
Jenže to může znamenat 1000x nakopírovat třeba 100kByte paměti.

Kdežto když si to musím přesunout nějakým memcpy, tak už si uvědomím, že to
asi není tak levná operace, a že bych s nimi měl šetřit.

PL