Re: [OT] Solární konektory MC-4 a nářadí k nim

Středa Září 6 23:52:05 CEST 2023

"Kleště"
"Zaletovat"

... no, to se mi zdá jako přesně to, co se s krimpovacíma konektorama dělat obecně
nemá. Jestli je ve specifikaci konektoru krimpovat", tak krimpvat, jestli "letovat",
tak letovat, jestli "pájet", tak pájet, jestli "šroubovat", tak šroubovat.

Kleště a krimpovací konektor je pro mě něco jako běžný Arduino projekt na webu, "mě
to tak funguje a proto to je OK". Že to je často totálně zprasený, funguje spíš
omylem a kdoví jestli a kdoví jak dlouho, a že nevadí, když se to občas zahákuje, už
je jiná pohádka.

Rozumím, že na 4 ks je patřičný krimpovací nástroj dost hodně drahý špás. Taky
rozumím, že v šikovných rukách jsou obyč kleště skoro jako MacGyverova sponka. Já
bych si ale asi dost rozmyslel, jestli bych si takových 30 okleštěných zapájených
Damoklových konektorů pro 15 A a desítky let nad hlavu na vlastní barák dal ...

D.O.