OT navody, was: preklad arduina, was: ceckovy kviz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 6 19:29:44 CEST 2023

>PS. Dneska som sa pokusil prihlasit zamestnanca do zdravotnej poistovne, s
>ktorou este nemam zmluvu.

Asi som k tomu mal dat vysvetlenie.

Potreboval som teda ako prve zaregistrovat firmu. No a pomohol by mi navod,
v ktorom by bolo napisane ako prve toto: "Chodte na stranku
xxxpoistovna.sk/prihlasenie. Tam nie je nic, ziadne vysvetlenie, len dve
kolonky, ICO a nejake registracne cislo. To druhe nemate, lebo este nie
ste registrovany, ale to si nevsimajte a zadajte tam uplne cokolvek.
Vypise to, ze "tuto firmu nemame registrovanu" a ponukne registraciu."

No a v tomto duchu, zabralo by to asi tak 3 stranky prosteho textu, v
ktorom by bolo vysvetlene, ako cez ten idiotsky postup, ktory nedava vobec
zmysel, prejst.

Iste, na rozdiel toho co je k tomu platformio, toto ma nezasypalo hromadou
netriedenych informacii, z ktorych mi je v prvom kroku 99% dokonale nanic.
Tu som jednoducho nemal ziadne informacie. Netusim, ktore z toho je horsie.

wek