ceckovy kviz 2 (hardcore)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Září 6 16:48:12 CEST 2023

Takato konstrukcia je teda riadna zhovadilost :)

V oboch pripadoch 10. Nemam na to zdovodnenie podla normy, takto by som
kod nikdy nenapisal, takze som nemal dovod studovat to. Vychadzam len z
toho, ako prekladac preklada if-else. Na koncovej zatvorke if je v asm
skok na kod za koncovou zarvorkou else - zjednodusene povedane, pri
optimalizacii mozu byt tie skoky divokejsie, ale aj tam funkcnost ostane
rovnaka. InputPin2() sa vobec nebude volat.

miro