OT mat rad ci nemat rad, was: preklad arduina, was: ceckovy kviz

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Září 6 16:28:55 CEST 2023

Jo, ale co místo něj ?
A co místo C-čka ? Zkoušel jsem rust, ale pro bare-metal to byla
tragédie. Zřejmě to chce úplně změnit způsob myšlení a na to už jsem moc
starý. Nebo je to další slepá ulička.
Vyznat se v tomhle bordelu je práce pro vrahy. Hodně se toho namlelo o
funkcionálním programování. Chvíli to vypadalo jako velká věda, pak jako
tajemná magie dostupná jen úzkému kroužku zasvěcených a nakonec je to
patrně jen další marketingový žvást, který podstatné problémy nevyřeší,
jen je posune na další úroveň. A ten bordel se jen zvětší, patrně podle
II. zákona termodynamiky naprosto správně a očekávaně.

Mrazík