ceckovy kviz

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Září 5 21:04:48 CEST 2023

Pěkně prosím, můžete ty tři "úsporné" příklady trochu rozvést? Koukám na to
jak vrána, jsem taky přeučenej pascalista :)

Díky.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "d.petr" <d.petr na post.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 5, 2023 8:43 PM
Subject: Re: ceckovy kviz

i++: úspornější zápis neznám, ale i jiné jazyky to používají, určitě třeba
Perl

Podobná přiřazení občas používám, ačkoliv ne úplně A=B, ale třeba
if ((Vysledek = write (...)))
Ty dvojité závorky potlačí výpis varování pro tento případ.

Ale výjimečně napíšu třeba i něco na způsob
if (C=D, A=B) {};
if (--i, A=B) {};
resp. for (; i--; ++j, ++k) {};
Ale to fakt jen tehdy, když to nesnižuje čitelnost a přehlednost a když jsem
přesvědčen, že mi to ani v budoucnu nebude překážet. :-)

P.