ceckovy kviz

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 5 17:08:33 CEST 2023

Mě naopak už jenom nutnost používat begin a end tak negativně naladí, že
mám  velký problém jakýkoli jazyk s tím používat.
Je to podle mě proti { } nesmyslný a zbytečný prodlužovač textu a
zhoršovač čitelnosti.

Pokud mám pod sebou správně naformátové bloky s { }, tak se dokážu
orientovat i v běžícím výpisu, který rychle roluje na obrazovce.
Jsou-li tam begin a end, tak ne.
Pal ďas nějaký Pascal, ten už asi nikdy v životě nepoužiju (i když to,
že na něm bylo postaveno Delphi, že mrzelo, proto jsem ho nepoužíval).
Ale ono je to bohužel třeba i ve VHDL.

Podle mě čitelnost programu závisí především na kultuře programátora.
Že můžu v C namatlat spoustu věcí do jednoho kryptického řádku
neznamená, že to tak dělat musím.

PL