Re: Kombinování Li-ion a LiFePO?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Září 5 16:23:15 CEST 2023

Tak to vypadá, že ta baterka je dobrý kandidát na pokračování. Nejen
cenou, ale i bezpečností. Jen aby jí do tý doby nepřestali dodávat...

Nepochybuji o tom, že auto je v přepočtu na člověko-km jízdy
ekologičtější než kolo. A v porovnání s luxusním kolem za 150 kKč vyjdou
ekologičtějc určitě i nejmíň dvě SUV:-)
A možná, že dopravní letadlo vyjde ještě líp, teda aspoň pokud plný letí
do Austrálie:-)

Ale taky nepochybuji o tom, že kdybych si na 3300 km/rok pořídil auto,
tak by to v prorovnání s koloběžkou za 15 kKč dopadlo přesně naopak.

PH