Mikrotik Country

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Září 3 10:23:43 CEST 2023

Je potřeba udělat Virtual rozhranní nad stávajícím rádiem a tam nastavit AP a to AP následně dát do bridge ke stávajícím portům. Každopádně je potřeba počítat s částečným rušením, protože jednorádiový Mikrotik bude na vysílání používat stejný kanál.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Martin Záruba
Sent: Saturday, September 2, 2023 1:57 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Mikrotik Country

Mám tu ještě jeden problém. Mám druhý MikroTik, který přijímá vysílání hlavního a převádí to na ethernt porty, protože tam nešel dotáhnout kabel. Rád bych, aby i vysílal a prodloužil dosah hlavního. Ale něco mám blbě, přijímá, na portech je signál, ale nevysílá a skener sítí na mobilu ho nevidí. Samozřejmě skryté SSID nemá. je v módu StationBridge. Co může být blbě?

Martin Záruba