[OT] cistici roztok na LCD

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 2 15:23:01 CEST 2023

V covidové době jsem tyhle blivajzy na ruce taky míchal ve velkém.
A součástí receptu byl glycerín, aby to příliš nevysušovalo ruce.
Na ruce je glycerín fajn, ale na LCD si skoro myslím, že moc ne.
Bude to zřejmě nechávat šmouhy a upatlaný povrch.
Tak to chce asi konkrétní desinfekci napřed dobře otestovat vedle.

PL