Re: Ještě k solárům

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 1 20:12:48 CEST 2023

To +5 -10% asi platilo v nějakém přechodném období.
Dneska už je tolerance symetrická +-10%.

Neumí ten distribuční transformátor přenášet výkon oběma směry?
Pokud ano, tak by zřejmě nějaké chalupnické soláry síť moc nerozhodily.

U větších elektráren (mám pocit, že nad 50 kVA) už se vyžaduje možnost
aktivního řízení ze strany distributora. A to jak výkonu, tak účiníku.

PL