RE: Vypadky prijmu pozemní TV

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Říjen 28 23:53:54 CEST 2023

[preposielam]

Dobry vecer,
to mate sice pravdu, ze nie je. Ale za to sa vhodny scope najde aj v
tuctovej elektrotechnickej firme... Teda predpokladal som, ze v takej
robite a druhy predpoklad bol, ze ten dnesny tuctovy scope je lahsie
prenosny ako ta televizia...

A to je aj odpoved panovi Zemanovi, ktory ponukol specializovany merak. No
a co sa este tyka mojej akademickej rady a akademickeho cvicenia, tak si
treba pozriet poslednu normu CISPR16, teda ak uz nie je novsia. Ta sa
zaobera meracou technikou pre EMC merania a v nej by malo byt napisane, kam
ta meracia technika dnes zasla a ako sa dnes meria. A potom spomenul sa tu
za 20USD SDR tuner az do 1GHz... Az si myslite, ze ten funguje inak ako ten
dnesny tuctovy scope, tak si to myslite kludne dalej...

A.

To je taková akademická rada. Osciloskop, na rozdíl od televize,
nebývá běžnou součástí domácnosti.