znova termity...

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Říjen 28 21:17:39 CEST 2023

Otázka je spíš co se tím termínem "digitizer" myslí. To slovo jsem
slyšel naposled tak před 40 lety, kdy se tím myslel takový ten přístroj,
který se používal při výrobě integráčů pro přenos dat z výkresu do
plotru. Ten to pak přesně vyřezal z nějaké fólie, vyfotilo se to,
zmenšilo, rozkopírovalo a tak vznikla maska.
Co to znamená dneska, je otázka. Digitální je skoro všecko, od šupléry
po teploměr.

Mrazík