zdroj 12V

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 27 23:28:22 CEST 2023

Ale Číňan umí vyrobit i kvalitu. V tomhle případě MeanWell je opravdu
kvalitní spínaný zdroj, odrušený.. Popisky nelžou, nejsou to žádné PMPO
údaje atd...
Mám s touto značkou výborné zkušenosti. Vlastním několik verzí 12 a 24(28V)
s výkony 400-800W a všechno funguje výtečně už dlouhé roky...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

pá 27. 10. 2023 v 23:02 odesílatel Zdeněk Aster <Zdenek.Aster na seznam.cz>