Re: HDD 16TB změnil stav na RAW, proč?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 27 16:57:55 CEST 2023

Tady asi nebude potřeba data obnovovat, stačí nakopírovat znova:-)

Otázka je, co se stalo a jak tomu předejít.
Osobně jsem na podobný problém taky kdyzi narazil a nějak to souviselo s
tím, jak funguje generic mass storage device.

Raději si na to dávám pozor. Pokud je finálním cílem použití v PC,
nastavení filesystému vždy provádím při zapojení přes SATA zapojený do
MB. Při případném zapojení do USB adaptéru před zápisem kontroluju, zda
sedí zobrazovaná kapacita. Ale nevím zda je i tak jistota, že se to tím
nerozbije... Možná radši z USB nezapisovat, pokud data nejsou zálohována:-)

PH