nabijecka 4x AA top best super aktualne nejlepsi ? (IPC-3, CC-2, avacom jvl-505 atd.)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 27 14:47:35 CEST 2023

Také mám IPC-1 , už taky opravovaná ..
https://ok1mhk.blogspot.com/2021/03/oprava-nabijecky-voltcraft-ipc-1.html

A mám ještě BT-C3100. Na tužky Ni-Mh je ale IPC-1 lepší. Testoval jsem
dlouhodobě na těch barevných článcích Tronic z Lidlu a BT-C3100 za baterek
"vyždímá"
 o cca 20procent  kapacity méně než IPC-1.  A  i v reálu, když jsem dal 8x
tužku do zařízení - ty nabité z IPC vydržely déle.
Na vině je nejspíš dříve ukončený cyklus nabíjení u BT-C3100...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>