problem s RP2040 (raspberry pico)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Říjen 26 15:13:50 CEST 2023

Vtipná poznámka a bohužel asi pravdivá. Já si z tím teď hrál na
STM32L452 a trvalo mi celý den rozblikat ledku. Ne, že by návody nebyly,
ale jak jsou ty piny značené, to je prostě horor. Jak do toho dostat
skript, který by fungoval i po resetu nevím a ani to nechci zkoumat.
Připadá mi to tak, že se někdo příšerně nudil, dal to nějak pokusně
dohromady a teď se banda nadšenců snaží najít pro to nějaké rozumné použití.

Ale k věci. Jaká je frekvence SCK na SPI flash ? Mohou tam být nějaké
zákmity, přece jen už to bývá dost vysoko. Tlak prstem na oblast
MCU-FLASH by tomu napovídal.

Mrazík