MQTT?

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Středa Říjen 25 20:24:13 CEST 2023

Dobrý den, tak dotaz byl na logování 5 hodnot. Free thingspeak má 4 kanály,
kdy každý kanál může logovat 8 hodnot. Dál je tam omezení periody na min 15
s. Jinak to také lze nainstalovat na vlastní hw a je to bez omezení.

LB

---------- Původní e-mail ----------
Od: Aleš Filip <konference.afilip na centrum.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 25. 10. 2023 16:03:20
Předmět: Re: MQTT?
"
Ahoj,

 No, hlavně je Thingspeak placený. Zdarma máš asi 4 kanály, a další omezení.
Já jsem to používal, když to bylo ještě celé free. Potom jsem přešel na
vlastní Grafanu.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info(http://xanadu.khnet.info)

Původní zpráva od Michal Grunt:
"
A jo. Na to jsem úplně zapomněl. Mohu také vyzkoušet, ale asi po čase
narazim na nějaké omezení jako u Grafany což je celkem logické... V podstatě
každé řešení bude mít nějaké omezení. Jde o to jak moc bude vadit.

Dne út 24. 10. 2023 20:24 uživatel Lukas Burda <burdal1 na post.cz