MQTT?

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Středa Říjen 25 19:57:46 CEST 2023

Aha, to by bylo prima, až to budu řešit příště, snad si vzpomenu. Je
dost možné, že jsem tuhle volbu přehlédl.

Jinak jsem s celkovou funkčností velice spokojen, vyřešilo mi to
logování hodnot a přístup odkudkoli a bez nutnosti cokoli instalovat,
udržovat. Ještě jsem si říkal, že bych data z tabulek mohl zobrazovat
třeba přes https://sites.google.com/ ale zatím mi stačí lokální
webserver na tom ESP.

JMN