MQTT?

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Středa Říjen 25 16:09:20 CEST 2023

Limit se udával 40k řádků, ale to už neplatí. Aktuálně je to 10M buněk,
řekl bych:

https://support.google.com/docs/thread/181288162/whats-the-maximum-amount-of-rows-in-google-sheets?hl=en

Jinak zápis do té tabulky provádí skript, který je ve Vaší režii
(script.google.com), tak by neměl být problém s jeho pomocí zároveň
odmazávat staré záznamy, někam archivovat průměrné hodnoty apod.

Co mě překvapilo, že tento skript se při každé změně musí znovu
"publikovat", změní se tak jeho URL, což musíte promítnout i do toho
ESP. A staré verze skriptů nešly odmazávat, takže se mi tam začaly
celkem kupit (jsem v tomto oboru dost zelenáč).

JMN