OT: Automaticke prihlaseni do site

Martin Locker locker na vosrk.cz
Středa Říjen 25 08:05:35 CEST 2023

Už jsem byl nasměrován Jindrou Fučíkem.
Přesto děkuji za potvrzení, kudy se vydat.

Martin Locker

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: xPablo (Pablo na xpablo.cz)
Datum: 25/10/2023 07:38
Příjemce: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: OT: Automaticke prihlaseni do site

DD,
myslim, ze by to nemel byt velky problem - do ESP32 implementujte Captive Portal, pripojte k nemu maly OLED 128x64 na ktery nechate to ESP vygenerovat WiFi QR kod (v podstate to je QR kod, ktery obsahuje text "WIFI:T:WPA;S:MyNetworkName;P:ThisIsMyPassword;" - podrobnosti na internetu). Delal jsem to na ESP8266 a fungovalo to dobre, ten OLED jsem mel tusim s uhloprickou 2.42palce, ale pri testovani jsem mel i mensi (1.8''? - ale to uz si nepamatuju). Ten QR kod nauci Vas telefon se pripojit k WiFi siti a ten CaptivePortal zpusobi, ze se spusti prohlizec.
Pavel Brychta