PIC programatory SNAP a PICKIT4 a USB HUB

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Úterý Říjen 24 22:17:23 CEST 2023

Zdravím

Jen výstřel do tmy, ale stalo se mi to na jednom programátoru pro starý
Silabs procesor. Koukněte do HW manageru (nebo jak se to jmenuje) co je
nainstalováno na tom USB portu kde je programátor. Nepamatuji si jak se
to jmenovalo, ale krom dotyčného programátoru tam viselo i něco od
microsoftu a programátor nefungoval dokud jsem tu věc od mikrosoftu
neodinstaloval. Pak začal normálně chodit a na tom portu už se nikdy
nepřidal.

Přeji hezký večer

Milan