MQTT?

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Úterý Říjen 24 19:31:06 CEST 2023

Já pro podobný účel používám Google Sheets. ESP pravidelně posílá data,
která se ukládají v normálním sheetu. V něm pak dělám i statistiky,
grafy. Líbí se mi, že k tomu nepotřebuju žádného dalšího prostředníka.

Pro inspiraci:

https://iotdesignpro.com/articles/esp32-data-logging-to-google-sheets-with-google-scripts

JMN