TO220 a teplotne constrains

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 24 15:28:53 CEST 2023

[preposielam]

Ahoj,

cielom tohoto bastlenia je ukazat rozdiel medzi spinanym zdrojom a zdrojom
s linearnym stabilizatorom. A nieco sa pritom aj naucit. Nie je to
komercia. Zatial sa mi ale velmi nedari, lebo vsade vidim len spinany
adapter 230V/12V... Ten zaklincuje uplne vsetko. Hlavne, ked clovek vidi,
co z neho lezie von. Zlate transformatory...
A.

p.s.: A s tou planetou, no to ja vidim tak, ze ide zima a bude treba
kurit...

... dal bych tam spinany zdroj a zachranite planetu (moderni design se
synchronnim usmernovacem klidne pres 90% ucinnost), da se za
desetikorunu koupit I hotovy modul/chip (treba torex/mps), kde nic
neresite.