Re: [OT] Pokažená myčka Bosch - němečtí inženýři

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Říjen 23 16:53:07 CEST 2023

jenze dneska, kdy je potreba prat na x teplot, jak
technicky/levne/spolehlive  zajistit, ze bude vysledna teplota a objem
vody bezpecne sedet na program. proti cene za ohrati, ktera sakra tu
pracku zjednodussi to asi nema sanci. takze tatramatka i nase prvni pidi
pracka "ROMO" tento privod mela, ale stejne jsme ho nevyuzivali. nebyla
ta tepla voda treba jen pro program "vyvareni" ? tam by nebyl poroblem,
proste napustit a dohrat.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65