Tyhle kabely nekupovat:-)

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Říjen 23 10:11:01 CEST 2023

Mám podobné kde jsou na obou koncích krokodýlci a když jsem se podíval pod
ten plast tak jsem se celkem zhrozil. Následně jsem koupil v Lidlu krabičku
s krokodýlky do kterych se da zasunout běžný bananek a mám jejich doživotní
zásobu (dokazi ucvaknout i kus prstu...). Akorát ještě musím sehnat nějaké
lepší bananky, protože ty s tím sroubkem jsou občas nepoužitelné. Pokud
kabel zapajim tak se obcas stane, ze cin zavzlina do závitů šroubku, který
pak drží ten plast a nejde zasroubovat.