Re: [OT] Pokažená myčka Bosch - němečtí inženýři

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Říjen 22 19:48:32 CEST 2023

Jednou jsem opravoval pračku známému, odešel zdroj. Bylo tam něco jako
LNK305, také myslím spojené s AC stranou a aby se to nepletlo, tak
společným bodem bylo plus.
Ten zdroj dával -7V a -12V proti plus, procesor byla zapojen mezi -7V a
-12V a bylo na něm 5V. Zabudoval jsem do pračky nějaké trafo 12V se
stabilizátorem na 5V a musel jsem si to nakreslit, abych to zapojil dobře.

Martin Hanek