Re: [OT] Pokažená myčka Bosch - němečtí inženýři

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 22 18:31:39 CEST 2023

Něco takového má moje levná pračka.
Podnájemník si všimnul, že někdy po chvíli přestane napouštět a pak za
hrozně dlouho pokračuje.
Vysvětlení:
Má nepovinný přívod teplé vody. Ten nemáme zapojený. Já ale často vezmu
sprchu a tou do šuplíku pustím teplou, abych program urychlil, případně
aby ohřev vody proběh dřív než skončí NT. No a pračka si po pár praních
všimne, že teplá teče a prodlouží timeout na pokus o její použití:-)

PH