RE: [OT] Pokažená myčka Bosch - němečtí inženýři

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Říjen 22 18:31:18 CEST 2023

Oba jsme byli doma. Cca 5-10 m od koupelny s pračkou, ale podle zvuku nešlo
nic poznat a voda tekla nejkratší cestou z bytu...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Sunday, October 22, 2023 10:35 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Pokažená myčka Bosch - němečtí inženýři

Tohle vše souvisí s tím, že by se od těchto spotřebičů nemělo daleko
odcházet. Já návody nečtu, ale počítám, že tam takové upozornění někde
je. Soudím tak podle 20.leté zkušenosti HZS Kladno, kde druhá
nejčastější příčina bytového požáru byla automatická pračka ponechaná
bez dozoru. Řekli byste, že tam nemá co hořet, ale není tomu tak.
Mimochodem první nejčastější příčinou požáru je opilec, který si ohřívá
večeři po návratu z hospody a usne (tzv. kastrůlek). Většinou to ani moc
nehoří, ale smradu je z toho dost.

Mrazík