OT: PC: CORELDRAW 2019 SE migrace pc / kde asi lezi konfiguracni soubory, klavesove zkratky atd. ?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Říjen 21 21:13:28 CEST 2023

Ve W10 (možná i pro starší) lze použít asi půligový exáč na zálohu a
migraci profilu. Už nevím kdo to dělá, někde ho mám velmi dobře uložený,
ale nevím úplně tak přesně kde.

Jinak W10 mají něco jako záloha a obnovení dat, možná by i toto na to
šlo použít.

No další možnost je Acronis HOME plus. Možná neplus, už nevím, ale to
HOME je důležitý.