Re: Moduly do kontaktního pole

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Říjen 21 21:10:48 CEST 2023

Já teda ten černý plast rozštípu mezi piny malými štípačkami a pak už to
jde vyndat jeden pin po druhém a nic se nezničí. Akorát, když je lišta
delší jako v tomto případě tak je lepší rozštípat tak 5, vyndat a pak
rozstipat dalších pět atd.

Druhy zpusob je ten, ze ty piny jdou po zahrati nozicky vyndat jeden po
druhém, když se trochu zabere. V tom plastu po zahrati moc nedrzi, když se
s nimi trochu zakvrdlá.

A nebo občas jde černý plast stahnout s trochou sily kleštěmi a na desce
zbydou už jenom piny a ty pak vyndat jeden po druhém jde snadno.