OT: PC: CORELDRAW 2019 SE migrace pc / kde asi lezi konfiguracni soubory, klavesove zkratky atd. ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Říjen 21 20:07:09 CEST 2023

Já bych hledal zda to má něco v registrech. Pokud ano, vyexportoval bych
to, změnil nějakou kl. zkratku a vyexportoval znova. Pak bych porovnal
exportovaný soubory. Nebo by to mohlo bejt rovnou z názvů klíčů jasný.

(nevim zda je corel win only, nebo multiplatformní, v prvním případě
jsou registry logická volba)

PH