OT: PC: CORELDRAW 2019 SE migrace pc / kde asi lezi konfiguracni soubory, klavesove zkratky atd. ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Říjen 21 17:08:41 CEST 2023

hezky den.
presouvam se na jimy pc a co se mi nepovedlo, je prenest si nastaveni
sw. coreldraw se(krabicova verze). to je preknej opruz, protoze obsahuje
hodne rucniho nastaveni. nenasel jsem na webu na tohle presnej zpusob.
neco se preneslo se sablonou, ale ty klavesovy zkratky ne.
mam porad k dispozici komplet image starsiho pc. sw. bylo potreba
odinstalovat a znovu registrovat do uctu na webu. netroufam si jen tak
zkouset prepisovat soubory, kde bych to treba tusil, z to budu schovane.
nema nekdo s timto sw. zkusennost a vedel by ?
diky.
t.