Re: OT: Akumulace tepla v písku.. článek na novinkách

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Říjen 20 13:33:50 CEST 2023

Výstava byla několikanásbně větší než před 2-ma lety.
Mně nejvíce zaujaly panely které zároveň nahradí střešní krytinu, hybridhouse.sk
Dělánto i megasol.ch Ten v sazce nebyl, ale poradil mi ho jeden ochotný prodejce.
U ČFA mně vyhodili s mými nápady na zrušení měření po fázích. Je to taková parazitní organizace.

Dále přepěťovky a odpojovače aztrades.cz
A GWL nabízelo úložište energie i jednotlivé LiFePo články. Údajně vyvíjejí BMS i balancery jako otevřený projekt. Na vlastní oči jsem tam viděl, že ty články je potřeba pevně stáhnout aby se nemohly vyboulit.
A nechyběla ani heda, tentokrát měli i datashet od své baterky, ale bez veřejné ceny. Jedno jejich úložiště stálo na paletě před sazkou, bez informátora, asi se jim nevešlo dovnitř :-)
Lubor