Re: ponorne vyhrivani nadrzky na myti, objem cca 4l, hloubka 50mm na 35°C ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 19 13:59:37 CEST 2023

Když používám na něco dlouhodobě teplou lázeň, tak pro ni dělám nepřímý
ohřev ve vodní lázni.
Plastový box s danou chemikálií plave ve větší nádobě s vodou.
U mě starý smaltovaný pekáč, chemie pak v levných plastových boxech na
jídlo Heidrun.
To celá pak postavené na elektrickém vařiči.
Už mockrát jsem chtěl udělat nějakou regulaci, ale nejsou lidi.
Tak prostě čas od času pootočím knoflíkem na tom vařiči.

PL