OT: Akumulace tepla v pisku

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Čtvrtek Říjen 19 13:45:21 CEST 2023

Možná je to takový ten projekt co nikdy nemá opustit papír, ale sluníčkáři potřebují mít argument, že akumulaci přece máme, existuje tohle, tohle a ještě tohle :D Na tý stránce mi to tam celý nějak nesedí, ale třeba jsem jen nedával pozor když jsme brali Carnotův cyklus a teď nechápu samozřejmosti :D

Aleš Procháska

________________________________
Od: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> za uživatele wek <konfera na efton.sk>
Odesláno: čtvrtek 19. října 2023 0:02
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: RE: OT: Akumulace tepla v pisku

Tak som si pozrel ten wattplus.cz , vlastne tam nie je vela na pozeranie, ale:

- kurit to chcu z tepelneho cerpadla (nie je jasne co je studena strana, a co je medium - je 400-480st bezna teplota na teplej strane?)

- ma to byt pouzite len na vyrobu  nocnej elektriny z dennej solarnej - ako priklad uvadzaju generovanie 1MW elektriny pri 10MWh ulozisku

wek