Re: návrh tiáků

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 19 13:21:30 CEST 2023

[preposielam]

Ahoj,

ja mam na doske stary PIC16 a este nejaky novsi PIC18 Obidva mcu maju clamp
current +/-20mA.To je ale trvaly max. prud. Tie elektricke vyboje ale nie
su trvale, takze treba pocitat adekvatny cas. Adekvatny cas je z noriem a
pulzy su radovo v usec. Z mojej bastlicskej skusenosti, mi 100R bohato
staci na take bezne impulzy v sieti 230V resp., ked nieco omylom
vyskratujem. Novu dosku aj vrabcie hniezdo testujem od leta v domacnosti a
zatial nic neuhorelo.

Myslim ale, ze tych seriovych 100R ma spomenute aj ten Silabs v tej app.
note, ktorou zacalo cele toto vlakno.

A.

Dobrý den,

to by mě velmi zajímalo, podařilo se mi jeden pin u AtMega odprásknout.
Jak velký proud ty ochranné diody snesou? Opravdu stačí 120R?

Martin Záruba