Re: Výpadky příjmu pozemní TV

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Středa Říjen 18 18:59:47 CEST 2023

Už jsem z toho značně vypadl neb mám už jen IPTV a DVB-T jsem dělal tak
10-15let zpátky.

<kristalova_koule>

Ale vzpomínám si, že spousta těchto techniků vůbec netuší oč jde, otočí
potenciometrem doprava, aby i v nejnižším patře byl nějaký signál a todle
právě způsobí, že se s tím signálem nahoře něco nepopere úplně správně.
Často nemají ani relevantní měřící přístroje, jako spíš levné indikátory
(chápu, většinou to postačuje).

</kristalova_koule>

Každopádně by to chtělo více údajů. Co přesně naměřil (případně čím),
topologie, ...?

Alespoň nějaké SDR, na kterém by bylo něco porovnatelného by bylo?
Předpokládám, že k tomu určený měřicí přistroj není k dispozici.

--
Jan 'yanek' Bortl