Re: návrh tišťáků

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 17 12:36:58 CEST 2023

Rozhodně nechci nekritizovat práci někoho jiného.
Ale když jsem byl zmíněn, tak kdyby se stalo:
- seseknout rohy pravoúhlých drah pod 45°
- zvětšit odsazení nejvyšší vodorovné linky dál od kraje tišťáku
- vrtací otvory umístit symetricky vůči rohům (možná ale klame fotka)
- rohy desky zakulatit s rádiusem 2-3mm

tak pak by deska byla zhruba 36.4x hezčí.

PL