JLC trha rekordy

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pondělí Říjen 16 08:12:06 CEST 2023

Nie len JLCPCB!
Nacente si rovnaký DPS v Elecrow. Dopravu majú za úplne smiešnu sumu voči
JLCPCB: *4.73 Eur*
Skusmo som objednal. 7.10 odovzdané prepravnej službe, 15.10 vstup do
Maďarska. Možno sa to stihne do tých 11 prac. dní....
Zvolená doprava: Shipping Method - Economy Express(6-11 Business Days)

p.j.

ne 15. 10. 2023 o 20:04 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
napísal(a):