Re: návrh tišťáků

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Říjen 14 23:31:18 CEST 2023

No mě by nenapadlo dělat pravý úhel, protože na škole nám za to dával
učitel čočku.
A vždycky jsem si myslel, že to je kvůli tomu, že pravý úhel spoje se
při ruční výrobě
má větší šanci odloupnout než 2x45°......
A koukal jsem na poslední návrhy co jsem dělal a pravé úhly tam nemám
nikde, teda
maximálně pokud je to rovný spoj a k tomu připoj "T".

Zdeněk Aster