Re: OT: výrobky značky AUNA - znáte někdo?

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Čtvrtek Říjen 12 11:01:02 CEST 2023

ano, znám, jako co tam nabízejí pro muzikanty zesilovače, reprobedny atd
Ibiza, Auna, Malone atd
tak je to neskutečný harampádí, o ostatní sortiment jsem se u nich nikdy
nezajímal...

MB